Taggad till 100.

Kom hem för en liten stund sen från Linn, vi hade som sagt filmkväll igår och det var mycket mysigt, vi somnade inte förrän runt tre för efter filmen kunde vi inte hålla oss från att kolla på de två Andra Avenyn avsnitten som kommit ut, så braaa att det har börjat igen, I have missed it!

Letade just rätt på en liten behändig resväska som jag tänkte ta med mig på kryssningen, och för att ni inte ska tro att jag tror att jag ska en vecka till Thailand så får ni en bild på hur liten den verkligen är, haha.
Kunde inte låta bli att börja packa, för nu börjar det pirra i magen!


Svårt att se hur liten den är, men den är verkligen jätte liten, haha!

Nej nu ska jag strax börja göra mig i ordning, jobb mellan 16.00-21.30 sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag, värsta semestern ju!

Justee, igår satt jag och pillade på min bilstereo och fick då fram bas-funktionen som i stort sätt stod på noll, så ni kan ju föreställa er hur jag poppar loss nu, det blev liteee skillnad haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0