That's just my luck.

Det som hände igår måste varit det sista jag behövde, jag har sån fruktansvärd otur just nu... Förstår inte vad det är som sker... Jag skulle egentligen ha jobbat mellan 16.00-22.15 igår men jag klarade inte av att vara på jobbet, så en kille på jobbet var jätte snäll och ställde upp på att stanna till stänging, så jag fick gå hem redan vid åtta.

Idag ska jag jobba hela mitt pass i alla fall, allting löser sig och även om det är svårt att berätta för sina föräldrar så mår man ändå så otroligt mycket bättre när man väl gjort det...

Har ingen större lust att skriva något mer just nu, allting är bara upp och ner..

Kommentarer
Postat av: I

men gumman vad är det som händer?:( förstår att du inte vill ta det här, men vill ju inte att du ska må så...

2009-09-03 @ 19:33:48
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0