Välbehövligt.

Kom precis hem från gymmet, det där var mycket välbehövligt, ska bli skönt att komma igång igen! 

Idag ska lilla Lään flytta hemifrån och jag hjälper mer än gärna till! Jag ska dit om ett tag för just nu är dem påväg upp till IKEA för att införskaffa det allra sisata! 
Hon ville att jag skulle sova med henne ikväll, så det kommer jag med största sannolikhet att göra! 
Det känns så konstigt att hon kommer att bo själv nu mer, hur spännande som helst.
Bäst jag skaffar mig en egen reserverad parkeringsplats där borta, med tanke på att jag typ kommer bosätta mig där, haha!

Nu ska hoppa in i duschen och äta lite mer frukost, drack bara en hunger control innan jag åkte!
Hörs senare.

Undra hur lille Ääänzy mår efter gårdagens bravader, vi får väl hoppas på att hon orkar joina oss sen, haha ; )

Tjingeeling. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0