Det blir vad man gör det till.

När jag kom fram till gymmet upptäckte jag att mitt headset var borta, och eftersom jag föredrar att ha min musik i öronen när jag tränar beslutade jag mig för att vända hem igen + att det inte fanns några parkeringsplatser heller. Väl hemma hittade jag det mitt på gatan, det måste ramlat ur när jag skrapade bilen. Jag kände att jag inte ville förlora träningen helt idag så jag tog en promenad på 45 min i rask takt och har nu gjort både armhävningar och situps så nu är jag öm i hela kroppen.
Nu ska jag ta en dusch och sen äta något, kanske vila en stund igen? Det finns inget bättre än att slumra in en stund efter ett träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0