Gör lite nytta!

Vaknde vid nio idag och kunde inte somna om, i vanliga fall ligger jag och Christofer gärna kvar i sängen halva dagen, det är ju så mysigt men nu när han inte är hemma är det så ensamt i sängen och då blir man bara rastlös.
Bestämde mig för att hjälpa mamma med att tvätta samt plocka ordning i min garderob, det såg ut som ett b o m b n e d s l a g.

Om lite mer än en timme ska vi iväg till gymmet, så roligt att vi alla gymmar på samma ställe nu, jag, Linn, Patrik, Korpen, Christofer, Linus. Ja den enda är väl i stort sätt Ida, men vi tycker om dig lika mycket i alla fall gumman! Haha.

Jag fruktar för min mobil räkning den här månaden, för så många sms som jag och Christofer skickar, han har 3 och jag tele2...! Han skickar dock gratis till mig så han har ju inget att oroa sig för, men det har jag. Det går ju inte att låta bli att skicka sms heller, det är ju så mysigt. Tur att han sagt upp sitt abonemang och byter till tele2 i mars!

Nej nu ska jag forsätta plocka runt här hemma och göra lite nytta!
Skriver senare.
Tuuudiluu.


Kommentarer
Postat av: Ida

ååååhw, ni är så gulliga !!!!!!!!!!!!!!

2010-02-12 @ 14:51:01
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0