Någon helt annanstans.

Nu känner jag mig riktigt duktig, inte nog med att jag varit på gymmet, jag gick till och från gymmet också!
Hoppade precis ur duschen och kröp nu ner i sängen, funderar på att sova en stund så jag är pigg på jobbet sen!

Nästa jul och nyår kommer jag och min familj befinna oss någon helt annanstans på jorden än här hemma i kalla Sverige. Vi har fortfarande inte bestämt oss för vart vi ska åka, vi ska sätta oss ner tillsammans nu på söndag och börja kika på olika alternativ.
Ska faktiskt bli helt underbart, man är så van vid de vanliga tradiotionerna kring jul och nyår så varför inte strunta i allt för en gång skull? Det kommer ju i alla fall vara detsamma nästa år. Jag tycker helt klart att det är en lysande idé, slippa julstressen framförallt!
Det enda som kommer kännas tungt är att jag inte får tillbringa nyår tillsammans med min pojkvän och mina underbara vänner, men det handlar ju bara om ett tillfälle? Det ska jag nog klara av!

Vila känns som en bra idé.
Tjingeeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0