Passar på!

Nu tänkte jag passa på att skriva några rader då min pojkvän lämnat mig för jobb uppe i Luleå, han är kontrollant vilket innebär att han utför kontroller i olika butiker osv och den här gången skulle dem ända upp dit. Så nu medan han är borta passar jag på att skriva eftersom jag varken har tid eller lust när han är hemma!
Vi har varit med varandra nästan varje dag sen vi kom hem från fjällen (och alla dagarna i fjällen, hihi) så nu när man går och lägger sig känns det väldigt ensamt, för trösta mig med att han kommer hem på fredag igen, då får jag pussa och krama honom igen! Karolina, min vän i Karlstad har sin pojkvän på andra sidan jordklotet i USA som de flesta av er vet, så jag borde inte klaga!

Imorgon ska jag och Linn ta tag i våra liv på allvar, vi ska till gymmet och ä n t l i g e n komma igång igen, nu får det vara slut på fuskandet, får å n g e s t!
Efter det ska jag träffa min kära vän Ida, vi båda är lediga imorgon så vi får väl se vad vi roar oss med, lunch står i alla fall på schemat!

Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0