R.I.P

Har precis pratat med min farmor, dem avlivade sin hund här för ett tag sen så kände att jag ville slå en signal för att höra hur det var.
Dem mår bra, men det känns visserligen väldigt tomt nu när hon inte finns där längre. Så svårt att höra sina nära ledsna, hon hade gråten i halsen. Själv har jag aldrig mist någon som stått mig nära, vilket jag förstås är väldigt glad för! Vi alla får trösta oss med att hon fick ett underbart liv, och dog som gammal! Hon blev lite mer än 14 år, så hon gick redan runt 4 år på övertid så man kan inte säga annat än att hon mått väldigt bra!

Rest in peace Trixi.

Dem ville i alla fall jätte gärna att jag och Christofer kommer ut och äter någon kväll, så det ska vi absolut göra vid tillfälle!




Kommentarer
Postat av: Ida

Men va tråkigt att höra :/ men som sagt, life is not forever. hunden fick ett långt och meningsfullt liv iaf :)

Rest in peace.<3

2010-02-14 @ 13:57:13
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0