Torsdag.

Träningen igår gick väldigt bra, var sjukt skönt att få ta så man var helt död efteråt.
Idag känner jag att jag har lite träningsvärk i magen, men det stoppar inte mig från att träna idag med!

Klockan fyra börjar jag jobba, kör till halv tio.

Juste, igår när vi var påväg till gymmet ringde min kassaledare. Hon sa att jag var tvungen att använda några av de semesterdagar jag har kvar så hon frågade om jag inte kunde ta ut dem redan nästa vecka. Varför inte tänkte jag, jag får betalat för att vara hemma, så nästa vecka jobbar jag bara måndag 9.00-15.00. Jooobbigt!

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning för att bege mig bort mot gymmet.

Puuuss.

Åh, imorgon kommer Christofer äntligen hem, känns som vi inte har setts på en evighet fast det egentligen var i tisdags senast haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0