2010.01.05

Vaknade för en liten stund sen och har precis ätit frukost.
Kul att både Linn och Ida är lediga idag, får trösta mig med att Mickis jobbar i alla fall haha.
Ikväll finns det tydligen planer på utgång, men eftersom jag mår som jag gör (Hostar fortfarande och är fortfarande lite hes) så får vi se om jag hänger på, vill helst bli helt frisk tills vi åker så det inte vänder och blir ännu värre.

Imorgon är jag i alla fall ledig, och vad ska man roa sig med då? Bara för att jag är ledig just imorgon, så är det självklart en röd dag.

Det planeras en tacokväll på fredag för oss tjejer på jobbet, låter mycket trevligt och jag hoppas att alla kan vara med.

Nu ska jag ringa till Ida och se om hon vill följa med på stan.
Chingeeeeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0