2010.01.09

Kom hem från jobbet för en stund sen, skjutsade hem Chamme (en tjej från jobbet) och när vi sitter i bilen på parkeringen på jobbet är det en tjej som ställer sig och tittar in i vår bil, det dörjer några sek innan Chamme frågar mig "känner du henne eller?" jag bara "neee!?" inte förrän vi konstaterat det vevar jag ner rutan, och hon undrar då om vi kan hjälpa henne att få igång hennes bil med hjälp av mitt batteri eftersom den vägrade starta, vi som trodde vi hade gjort något, livrädda hahaha!

Ikväll tänker jag inte göra annat än att ligga här i min säng, är helt slut efter dagens arbetsinsatts.
Imorgon blir det jobb mellan 12-18 och därefter vet jag inte vad jag ska roa mig med faktiskt, det återstår att se.

Nu ska jag börja småplanera för vad jag ska ha med mig på torsdag.
Hörs senare.
Tuudillu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0