Den efterlängtade sammanfattningen.

Så var det den där sammanfattningen ja, vart ska jag börja någonstnas?

Julen och allt har jag ju redan skrivit om, så jag tar det från nyår då.

Det började med alla förberedelser inför kvällen, jag och Linn åkte och jobbade vid 3 och jobbade till halv 9.
Vid 10 började folk ramla in, vi blev 18 stycken sammanlagt.
Bortsett från ett nedsuttet pepparkakshus (Linns pojkvän satte sig på det) och ett champangeglas höll sig allting helt och allting flöt riktigt bra och vi hade otroligt roligt, bortsett från vissa småsaker som alltid ingår tyvärr.
Vi gick och la oss runt 7.

Vi som som kvar vaknade upp på nyårsdagen, pratade om gårdagen och skrattade allmänt och påminde varandra om vad vi gjort för tokigheter, det ena värre en den andra, men är det inte så det ska vara? Ibland tycker jag dagen efter-pratet är minst lika roligt som festen dagen innan, så roligt att sitta och disktuera, studera alla, för hur snygg är man dagen efter? Sminket kvar, och jag själv sov i min nyårsblåsa!

Dagarna därifrån fram till nu har inte sett så annorlunda ut mot vad dem brukar, jag och mina flickor har jobbat för fulla muggar.

Nästa torsdag åker vi alla till fjällen, nästa sak att se fram emot, men vad har vi att se fram emot efter det?
Vi får helt enkelt fundera ut något nytt galet, för det är bara sånt jag och mina vänner sysselsätter oss med, galet roliga saker, eller vad säger ni?


Blev några rader, hoppas att ni i alla fall känner att ni är med på banan till viss del för nu ska jag minsann sova.
Seeyaaaa later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0