Förnyelse.

Idag har jag spenderat två timmar borta i informationen där utlämning av post/svenska spel och liknande görs, så roligt att få göra något annat, kändes precis som om man var ny på jobbet igen haha! Börjar få styr på det mesta nu i alla fall.

Imorgon ska jag och Linn Ä N T L I G E N börja träna igen, hon slutar vid fyra så det blir någon gång efter det, det är verkligen på tiden.

Kuul att min boxer gick sönder igårkväll, det bara small till i den och sen dess har den inte gått att starta igen, hm mycket skumt ... Hoppas det går fort att få hem en ny.

Sängdags, halv tio imorgon hämtar Minna mig för då är det dags att dela ut reklam!
Goood night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0