Late uppdate.

Jaha, då var ännu en arbetsdag avklarad. Jag köpte en ny resväska idag, men väl hemma konstaterade jag och mamma att den var lite för stor så det är bara att släpa tillbaka den till jobbet imorgon och byta den mot en mindre.

Imorgon blir det middag och myskväll hemma hos Kickis (Mickis) haha, tillsammans med några tjejer från jobbet.
Hoppas för gud skull att mitt hjärta mår bättre då, för just nu ligger Ida hemma och är jätte sjuk, men "lika bra" att alla som ska med till Lindvallen blir sjuka nu, och INTE när vi ska åka.

Nej nu ska jag sova, börjar halv 9 imorgon och därefter ska jag och Linn förbereda hemma hos Mickis eftersom dem andra jobbar längre än oss.

Godnatt, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0