Sammanfattning.

Äntligen hemma från jobbet, fick jobba över då en av killarna behövde gå hem tidigare så jag gick med sista kund.

Shopping rundan igår gick väldigt bra, nästan lite för:

En klänning
Två tunikor
Ett skärp
En parfym
Två t-shirtar
En mjukisdress i velour
Ett par jeans
Tre par trosor och en bh
Ett par lackleggings

Det är det jag kommer på just nu men känns som jag glömt något!

Imorgon ska jag först ner på stan för att klippa mig, sen börjar jag jobba klockan fyra och jobbar egentligen till halv nio men förhoppningsvis får jag gå tidigare så jag kommer hem till Mickis fortare där vi ska förkröka lite (vet ej vilka vi blir där än) och sen möta upp resten ute! Längtar brutaaaalt mycket, har ju inte druckit sen sälen för två veckor sen... He he!


Want to go back...


Kommentarer
Postat av: Ida

alkis!!!

B R U T A L T

2010-01-29 @ 13:28:20
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0