Smart Malin, mycket smart!

Som ni ser så är jag fortfarande vaken, vill inte sova än fast jag egentligen är b r u t a l t trött haha.

Imorgon ska jag och Linn börja vår dag med att beställa hem saker från HM:s hemsida, därefter ska jag ner på stan (med eller utan Linn) och hitta något mer till mamma som fyller år imrogon så sen kommer det några stycken hit och äter middag, sen kl 9 ska jag på bio med några stycken, snabba cash är vad som ska ses, hoppas och tror att den är riktigt bra!
Måste ju bara berätta vad jag lyckades med förut.
Pappa kommer ner och frågar vad köpt, så jag tar fram boken jag köpt och glömmer sedan att den ligger framme. Mamma kommer ner kort därefter och frågar "Vad läser du för bok?" Kunde inte hålla mig då ifrån att säga att det var hennes present, jag kunde ju bara hittat på att jag köpt den till mig, men jag blev väl så chokad över att jag varit så klantig så jag kom av mig haha.
Men men nu ska jag nog faktiskt ta och gå och borsta tänderna.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0