Tacos/filmkväll, me like!

Kom hem från jobbet för en stund sen och sitter nu och väntar på att Linn ska ringa mig så vi kan åka och handla det sista och sen bege oss hem till Mickis för att börja förbereda.
Tacos/filmkväll blir det idag, me like!

Nu vet jag i alla fall en sak som ska packas ner i resväskan och det är ett sånt där "bildäck" som man har i vattnet, fast den här är för både snö och vatten, oooom vi ska raca, fem stycken har vi nu haha!

Dags att göra sig i ordning lite, Linn ringer när som helst.
Ha en bra kväll för det ska jag ha tillsammans med mina underbara vänner, bortsett från Ida som ligger hemma och hostar, krya på dig hjärtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0