. . .

Nu ni ... haha!
Haha känns konstigt att skriva här, har ju inte gjort det på hur länge som helst!
Med tanke på att sommaren kommer nu och man har en del att stå i (grilla, bada, sola) osv. så kommer jag fortfarande inte uppdatera lika bra som innan, men jag ska i alla fall försöka göra det några gånger ibland.
Är less på att folk jämt frågar "När ska du börja blogga igen egentligen?" Haha.

Igårkväll var jag och Linn och såg Sex And The City 2, vi båda tyckte den var riktigt bra, tror den fått så dålig kritik bara för att den inte är som den andra filmen och tv-serien, eftersom dem åker utomlands i den här filmen osv.
Ikväll gör jag ingenting, min kära pojkvän är ute och röjer på stan med sin vän ikväll, så jag roar mig på egen hand!

Imorgonförmiddag händer ingenting speciellt, börjar jobba klockan och jobbar till stänging så morgondagen har nog inte så mycket att erbjuda.

Om tio dagar fyller jag år, alla tjatar på mig om vad jag önskar mig men jag har ingen aaaning, kan inte komma på någonting så det får väl bli det vanliga; pengar, presentkort och liknande ..

Nej nu ska jag gå ut till mina föräldrar som har två vänner över på middag, dem sitter på balkongen och myser, så jag tänkte göra dem sällskap!

Laaaaater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0