Ibland kan man ha tur.

Jag satt och tittade runt på HM:s hemsida tidigare idag och bestämde mig för att skicka efter en ny svart kavaj, jag köpte en som är ljust beige häromdagen och eftersom den sitter så bra så tänkte jag att jag lika gärna kunde beställa en i svart också.
Tyvärr var den slut i alla storlekar förrutom typ 42, har gått in ett antal ggr nu under kvällen i hopp om att det ska dyka upp en i min storlek igen, och hur stora brukar oddsen för det vara? Ganska små.
Gick in nu "bara för att", och där fanns den i 36 helt plötsligt så jag skickade efter den direkt och gick sen in och kollade om det fanns fler kvar och det fanns det inte, man ska ha lite tur ibland, visst? Haha
Var bara tvungen att meddela det här, eftersom jag blev så förvånad!

Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0