Alltid är det något.

Uppdate sen senaste inlägget kommer här!

Det sista jag skrev om var ju mina naglar, kan bara kort berätta att dem blev som nya igen haha!

I förrgår fyllde jag år, fick pengar, blommor m.m.
Man börjar känna allt mer att det man får inte har lika stor betydelse, utan det är dem man firar tillsammans med som betyder mest.

Förra helgen var vi alla ute, var riktigt roligt bortsett från att min telefon blev snodd... Alltid ska det vara nåt.
Thephonehouse var däremot väldigt snabba på att fixa fram en ny på min försäkring, tog två dagar så var beslutet om att jag skulle få en ny klar, så tummen upp för det! Däremot har Tele2 hållt på och strulat väldigt mycket, först får jag ett simkort (det ska normalt hoppa igång inom några minuter bara) som aldrig hoppade igång alls, sen var jag ner och fick ett nytt igen som fungerade i ungefär två dagar, sen la det också av, vid det laget hade jag hunnit lägga in ganska många nr, men icket, jag fick gå ner för att hämta mitt tredje, så jag hoppas verkligen inte jag behöver byta igen, då blir jag galen.


Jag saknar min Linn som jag vet har det underbart i Spanien tillsammans med sin mor och sin lillebror, men snart är hon hemma igen och då fortsätter planerna för midsommarafton!




Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Malin,



Det är tråkigt att läsa att du haft sådan otur med våra SIM-kort. Om även det senaste SIM-kortet går sönder bör du lämna in själva telefonen, då det kan bränna sönder SIM-kort. Troligtvis har du dock bara haft otur med de första två korten.



Har du några frågor får du gärna maila mig!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-06-20 @ 14:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0