Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Vilken helg det har varit.
I fredags jobbade jag till sju och därefter begav jag, Ida och Linn oss till Dalparken för att fira Sandra, blev dock nyktert för min del eftersom jag började jobba tio dagen efter.
På lördagen var jag hos mamma och pappa och åt efter jobbet, min mormors syster var här från Öregrund så kände att jag ville träffa henne, har inte gjort det sen mormors begravning..
Därefter begav jag mig hem till Ida där Emma även var, för att läsa om vad som hände kan ni vända er till Idas blogg, kvällen blev kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss.. men till slut så blev det roligt i alla fall.

Nu är det bara åtta dagar kvar tills Christofer är hemma igen, längtar så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0