Kors i taket!



Tänkte chocka mina vänner med att börja skriva här i bloggen igen.

Anledningen till varför jag slutade förrut var för att jag träffade Christofer och vi var nästan jämt hos honom så det blev aldrig någon tid eller lust över till att skriva här, men nu för er som inte vet så bor vi i en lägenhet tillsammans sen i juli förra året, så nu har jag väl egentligen ingen ursäkt längre? Haha.

I torsdags åkte min pojkvän iväg på fem veckors äventyr i USA tillsammans med tre vänner, det är tufft emellanåt men med tanke på att jag har alla mina vänner och min familj så ska det nog gå bra, är glad för hans skull som gör en sån här resa, är ju något avundsjuk!

I fredags var jag och mina tjejer på kryssning, kunde varit roligare men vi gjorde det till vad det var så blev rätt lyckat i alla fall, bortsett från förkylningen som började smyga sig på redan i början av förra veckan som sedan utvecklades till bihåleinflammation, så nu ligger jag här helt utslagen i soffan.. Får trösta mig med att jag i stort sätt aldrig är sjuk, för när jag väl blir det får jag allting på samma gång, men det är i alla fall på bättringsvägen och jag hoppas på att jag kan gå till jobbet på torsdag igen!

Nu ska jag snart pallra mig ner till affären för att hämta ut mitt paket från HM.
Skriver kanske igen senare.

Tjingeling.



Kommentarer
Postat av: Emma

Snacka om en chock men bra där Malin. Massa pluspoäng till dig! :) PUSS

2011-05-04 @ 10:19:26
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: Christin

Malin du är verkligen jättevacker i lockigt hår, det passar dig perfekt :D

2011-05-04 @ 21:02:01
URL: http://russh.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket christin =)

2011-05-04 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0