Middag med temat Gala.

Dålig uppdatering från min sida men har helt enkelt inte haft tid!

Idag jobbar jag mellan 15-18 för att sedan bege mig till Torekällberget där vi ska ha middag med jobbet med temat gala. Jag har lånat en lång marinblå samettsklänning av min mamma med djup urringning i ryggen och veckad framtill, hur fin som helst. Återkommer med bild på den efter kvällen.

Det har redan gått två veckor sen min pojkvän gav sig av, och är nu bara tre kvar innan han är hemma, saknaden är enorm och jag längtar efter honom varje dag, men jag vet att han gör sin livs resa tillsammans med sina närmsta vänner så han har det mer än bra där borta.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning.

Ha en trevlig kväll, för det vet jag att jag kommer att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0