Onsdag.

Tanken var att jag skulle gå på både step och core idag tillsammans med Emma, men jag glömde mitt bankomatkort hemma så kunde inte betala parkeringen, så fick åka hem och hämta den först så det blev bara core, dock ett stenhårt pass, tjejen som leder det passet är crazy haha.

Därefter gick jag och Emma till kolgrillen och köpte mat och satte oss ute, mys!

Tanken var att jag skulle med ut till Tveta med Linn och Emma sen för att springa, men eftersom jag lovat Sophie att jag skulle hämta henne från jobbet och sen ta en kaffe hos henne ville jag inte ändra på det, har ju ändå redan tränat idag i alla fall!

Får se vad det blir för träning imorgon, gick inga roliga pass innan jag börjar jobba klockan fyra, kanske blir en sväng ut till tveta då istället.


Nu är det bara tretton dagar kvar tills han är hemma igen, hoppas det fortsätter i den här farten för min del haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0