Prisvinnare!

Gårkvällen blev mycket lyckad, god mat och dans!
Jag och Ida vann faktiskt pris för finast klänningar, fick många komplimanger för den klänningen, mer än roligt!
Vi vann biljetter till ett band som ska spela där uppe ikväll, just D. Just nu känner jag mig inte så taggad på det men det kanske kommer lite senare.

Vid fyra kommer mamma och pappa och hämtar mig, vi ska åka ut till farmor och farfar och äta lite, därefter ska jag träffa Sophie.


Vill bara skriva av mig om hur stor saknaden är för min pojkvän nu, är väldigt tungt emellan åt men det är väl bara att bita ihop antar jag, den första juni kommer dem hem, önskar det vore imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0