Tolv timmars tidsskillnad.

Sorry för dålig uppdatering men har inte varit hemma.

Det slutade med att vi var ett helt gäng hemma hos Erik i lördags, det blev kubbspel och sen utgång på det.
Det slutade med att jag följde med Sophie och Erik hem och sov i hans gästrum, på söndagen åkte vi först till Mcdonald's och sen hem till Sophie för att lapa sol ett tag innan jag började mitt arbetspass klockan tre.

Idag har jag jobbat mellan 9-15 och därefter åkte jag hem, somnade till i soffan en stund och har nu pratat med min älskade pojkvän över facebookchatten i över en timme, dem är 12 timmar efter oss så han bestämde sig för att somna om en stund igen, haha sötnos. Grabbarna skulle tydligen surfa idag, hur coolt låter inte det? Min kille är på Hawaii och surfar!

Ringde till Tele2 idag och fruktade för min kommande faktura med tanke på att vi skickat rätt mycket sms sen han åkte, men det sjuka är att jag skickar gratis till honom eftersom han har samma operatör som mig, han betalar ungefär 2 kr/smset så det var ju inte farligt alls, rätt sjukt att jag skickar HELT gratis? Klaga gör jag inte i alla fall!

Om ett tag kommer Linn, Chrille och Emma hit, får se om Sophie och Erik också kommer kanske?

Ciaaao.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Malin,



Så länge du ringer eller skickar SMS till ett svenskt telefonnummer spelar det ingen roll var någonstans det andra numret befinner sig, du betalar alltid den vanliga taxan enligt ditt abonnemang. Den som befinner sig i utlandet får dock betala för inkommande samtal och ofta ett lite dyrare pris för utgående SMS.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-05-10 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0