Trött tjej.

Sorry för att det inte blev någon uppdatering igår, men jobbade mellan 07.45-15.00, när jag kom hem slocknade jag först en gång och sov till sex, vaknade, somnade om och sov till åtta, vaknade, somnade om till tio, vaknade, var vaken en halvtimme ungefär innan jag gjorde mig i ordning för sänggång på riktigt, tror inte jag är helt frisk än va?

Idag har Ida firats för att hon fyllt år och därefter åkte jag över till mamma och pappa en sväng.
Tänkte faktiskt sova där någon dag nästa vecka (lär iofs bli fler än en gång) och bli lite omhändertagen. Så trist att somna själv om kvällarna, så kan vara skönt att få komma bort lite till dem och känna sig liten igen.

Imorgon jobbar jag mellan 10-17 och därefter tänker jag hänga med Sophie som också är sjuk... men eftersom jag själv också är det så spelar det ju ingen roll, då får vi båda lite sällskap!

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen och sussa.
Hörs imorgon.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0