Vänner får man aldrig nog av.

Rastlös som jag blev när dem hade dragit satte jag igång med att ändra min design, kändes som att det var på tiden, är nöjd med resultatet faktiskt!


Efter att jag varit hos farmor och farfar igår åkte jag hem till Sophie där även Erik var, dem hade grillat så maten stod på bordet när jag kom dit, inte helt fel!
Efter några timmars spel på hennes veranda blev det lite för kallt för att sitta kvar utomhus så vi tog vårt pick och pack och åkte hem till mig, satte på en film och sen sov dem kvar här, mycket trevligt!

Idag har vi varit på Mcdonald's och käkat frukost/lunch och sen åkte vi förbi konsum och hyrde Unstoppable, grym film!
Nu har dem gett sig av och jag funderar på om jag ska kila upp till min bror, hans tjej och deras dotter ett tag kanske? Lite senare kommer Linn hit ett tag.


Nu ska jag städa undan lite här hemma, skriver igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0