Vuxenpoäng till mig!

Måste börja det här inlägget med att gratta min kära vän Ida som fyller 21 idag, forever 21 eller vad brukar man säga? Haha

Snart kommer Sophie hit och gör mig sällskap, blir lätt väldigt ensamt när pojkvännen inte är hemma och när man dessutom är sjuk, vill bli frisk nu och kunna återgå till jobb och träning.

Igår fick jag förresten ett samtal från banken om att ett möte skulle kunna äga rum nu på tisdag, såå spännande!
För er som inte vet är min plan att köpa en lägenhet, dels för att jag och Christofer skulle tjäna på det och dels för att det är bra att komma in på marknaden och med en bostadsrätt kan man ju egentligen inte förlora några pengar som man gör med en hyresrätt, betala, betala, betala - ingenting tillbaka.. Värdelöst!
Så vi får se vad dem säger!

Nu ska jag ta en dusch så jag förhoppningsvis känner mig lite mer som en människa igen!




Kommentarer
Postat av: Ida

<3<3

2011-05-05 @ 14:24:02
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0