Att trotsa vädret.

Tjugo minuter innan jag och Patrik skulle börja promenera började det regna.
Jag skrev ett sms till Patrik och sa att det börjat regna, han svarade "det gör inget :)", jag skrev "vi trotsar vädret;)"
När det var dags att gå var det näst intill storm ute, men vi lyckades gå i 50 minuter innan vi avslutade med en lunch på Nancy's.
Nu var min plan att jag skulle läsa de två personers uppsatser som jag ska opponera på nästa vecka, men upptäckte precis att dem inte lagt ut dem på vårt SkolForum. Sjukt irriterande...
Får se om Linn kommer hit en stund innan gymmet, annars tänker jag ligga kvar här i soffan tills det är dags att slira om till träningskläderna!
En bild på mig och Patrik från den senaste personalfesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0