Emma 22 år <3

Jag försov mig imorse, Linn ringde mig flera ggr och undrade varför ingen i vår klass var i skolan. Då kom vi båda på att vi skulle på ett studiebesök i Stockholm idag... Vi skulle åkt dit tillsammans så det var inte mycket att göra.
Veckans träningsschema
Måndag: Aerobic 60 min, core 30 min
Tisdag: X-fit 60 min, step 60 min
Onsdag: Powerwalk 60 min om vädret tillåter
Torsdag: Step 45 min, core 30 min, powerstrike 30 min
Fredag: Step 45 min
Lördag: Jobb
Söndag: Bodypump 60 min
Vill gratulera min kära vän Emma som fyller åår idag! GRAAATTIS! <3

Vill gratulera min kära vän Emma som fyller åår idag! GRAAATTIS! <3

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh snutte! TACK <3

2012-04-02 @ 12:55:55
URL: http://emmaelassali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0