Lyckad onsdag.

Vid halv ett igår åkte jag ut till farmor och farfar. Farmor ville ta med mig till två stora butiker (den ena var lite som Ullared/Hedlandet) jätte kul att få se något annat och dessutom var det väldigt billigt!
De här sakerna kom jag hem med
Två vanliga baslinnen, 50 :- styck!
Jag älskar spontankvällar. Igår styrde jag, Emelie, Frida och Linn ihop tacos och drack vin, vid halv 11 kom Emma hit och lyckades få i sig rätt mycket vin, vi hade hur kul och trevligt som helst!
Klockan två beslutade de sig för att bege sig hemåt och då gick jag och la mig, kunde dock inte somna förrän 3-halv 4. Brukar bli sådär om jag lägger mig efter tolv, då får jag svårt att somna.
Jag har precis städat bort allt sen igår samt startat diskmaskinen, det är ju lite lyx att ha en sån, disken försvinner på en gång, hehe.
Idag innan träningen ska jag nog träffa Frida en stund sen ikväll blir det trippelpass och sen är planen att jag och Sophie ska ta en kaffe. (Får se om Frida vill/kan vara med då också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0