Snöstorm i april.

Innan vi skulle äta middag igår så bytte min lillebror mina däck (det blev aldrig av förra gången) och då passade jag på att tvätta den också.
När man tittar ut nu kan man ju inte direkt tro att det var skönt i luften och solsken igår..
Direkt efter step-passet imorse gick jag över till solariet, behövde aldrig se efter Vendela.
Nu ligger jag i min mysdress i soffan och här tänker jag ligga ett tag till och inte göra någonting, kanske tom. sover en stund.
Ikväll blir det lite vin hemma hos Emma för att hon fyllt år, dock bara något glas för mig eftersom jag börjar 7.45 imorgon.. Om vädret tillåter tänkte jag cykla till jobbet, men just nu ser det ju inte alltför lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0