Sunday morning.

Gårdagen blev jätte mysig.
Först aerobic 60 min och sen core 30 min. Därefter mötte vi upp Ida E för att bege oss till storstaden för lite shopping och lunch. Kom hem med en jätte söt vit topp med volanger nedtill och ett par nya svarta jeans (i en storlek mindre!!!)
Vi var hemma runt sju och runt åtta var jag hos Linn. Jag gjorde mig iordning och tog med mig vinet i fall att vi skulle få för oss att gå ut, men så blev det inte, alla degade i soffan haha.
Var hemma vid tolv, deckade nästan på en gång!
Nu klockan elva blir det en timmes bodypump med Rebecka och därefter tänkte jag höra med min bror om han kan byta mina däck på bilen, och sen se om man kan få middagen serverad där hemma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0