Thursday.

Filmen igår var självklart bra, har ju typ sett den 1000 gånger. Dock är det ju ingen film med så jätte många effekter så att se den i 3D var inte lika coolt som jag trodde att det skulle vara!
Idag klockan fem ska jag vara hos mamma och pappa för att fira pappa tillsammans med släkten, därefter ska jag och Sophie ta en kvällsfika och ta igen det vi missat, var ett tag sen vi träffades nu!
Imorgon blir det först step, därefter ska jag se efter Vendela till klockan tolv, planerna innan Emmas "fest" på kvällen är ännu oklara!
Nu ska jag börja göra mig i ordning, 10.45 ska jag vara i skolan!
Tänk när man är såhär brun igen, såhär såg jag ut efter två veckor i Grekland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neger<3

2012-04-06 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0