Påskloov!

Gårkvällen hos Emma var jätte trevlig, dock var jag tvungen att avvika rätt tidigt eftersom jag började 7.45 imorse.
Älskar när man får ryck och vill göra något vettigt när man inte har något att göra. Efter lite mer än en timmes sömn i soffan igår beslutade jag mig för att storstäda här hemma!
Idag när jag kom hem från jobbet kollade jag om det fanns någon tvätt-tid, och det fanns det så jag slängde in den tvättkorgen jag hade, så nu är jag av med det också! Mest strumpor från all träning och eftersom jag har lov nästa vecka och kommer träna ännu mer kände jag att jag behöver alla strumpor och underkläder jag har haha!
Nästa veckas träningsschema:
Måndag: Powestrike 30 min, Core 30 min, Aerobic 60 min
Tisdag: X-fit 60 min, Step 45 min
Onsdag: Step 45 min, Bodypump 60 min
Torsdag: X-fit 60 min, Step 45 min, Core 30 min
Fredag: Step 45 min
Lördag: Vila!
Söndag: Egen träning: 30 min kondition, 30 min styrka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0