Summering av veckan.

Kom nyss hem från jobbet. Innan jobbet var jag och Linn på Step för första gången på typ två veckor för min del, det kändes vill jag lova. Ser verkligen fram emot att komma tillbaka till gymmet nu i höst på riktigt när höstschemat drar igång.

I lördags hade vi tjejer styrt upp en kräftskiva/sen födelsedagsmiddag för mig. Fick mer fickpengar till resan, mina fina tjejer ❤. På fredag åker jag och Emelie äntligen till Kos, nu har alla nästan varit iväg någonstans så nu är det vår tur. Ska sätta igång och småpacka lite tänkte jag.
Imorgon jobbar jag 11-16 och därefter ska jag träffa Johanna och Emelie, kanske hakar på fler, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0