En nystart

Jag tänker inte dra några ursäkter om varför jag varit frånvarande en så lång tid utan jag tänker börja skriva på en gång!

Jag kan dra vad som hänt den den närmst bakomliggande tiden.
November - Jag flyttade hem till min mamma och pappa, samma kväll som jag gjorde det skrev jag köpkontrakt för min lägenhet.
Januri - den 27e januari flyttade jag in här och jag känner verkligen att det här är rätt, jag är hemma!
Januari - Min praktikperiod började på en skola i årskurs 4.
Februari - Är nu i slutet av min praktikperiod och ser faktiskt fram emot att komma tillbaka till min egen skolbänk även om tiden här har varit mycket givande och lärorik.
Jag har varit sjuk i två veckor och har därmed inte kunnat träna, men idag kunde jag äntligen sätta igång igen! Känns så bra.
Eftersom min lägenhet ligger på Stockholmsvägen, precis vin bron så har jag gångavstånd både till gym och skola.
Jag LOVAR att jag ska återkomma med bilder av mitt livs bästa köp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0