Middag hos mig tillsammans med familjen.

Efter att ha suttit en längre stund nere vid maren med en kaffe i handen tillsammans med tjejerna så sitter jag nu hemma i soffan.
När jag kom hem satte jag igång med att städa, mina föräldrar och min lillebror kommer hit ikväll klockan sju, jag ska bjuda dem på middag! Det blir supertunna benfria kotletter, potatis i ung med en sallad och sås!
Om en liten stund kommer en person ur styrelsen i HSB hit tillsammans med en annan person, dem ska kolla el och vattenledningarna här, det är tydligen något som alltid görs i och med ett köp för mig som köpares säkerhet!
Imorgonförmiddag blir det en långpromenad tillsammans med Linn och Hanna förhoppningsvis, sen på kvällen blir det step, core och powerstrike!
Gammal bild på mig, känner att det är dags att ta lite nya, ska bara orka först, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0