Nöjd.

Som jag hade lovat mig själv blev det lungt på alkoholfronten igår, vilket jag tackar mig för idag!
Det var i alla fall kul, dock har jag nog aldrig sett så lite folk där, kan bero på att det var 20års gräns, alla småbarn fick gå någon annanstans.
När jag och Sophie vaknade imorse gick vi på jakt efter frukost, först till Skepparns, där hade dem inga mackor, vidare till sjukhusets café som självklart skulle öppna om 30 minuter, så vi fick knata hem igen och nöja oss med varsin knäckemacka så länge...
Nu klockan ett ska jag möta upp Patrik och Elina för en lunch, sen ska vi alla jobba!
Jag vill gå till jobbet, det är ju helt underbart väder!
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0