Att våga vara spontan!

Igår åkte jag, Madde och Emma till stranden. Vi var där runt 11 och klockan två fick vi för oss att åka till Göteborg. Runt fyra tiden var vi på motorvägen! Direkt när vi kom fram började vi göra oss i ordning, körde drinklekar för att få i oss vinet så fort som möjligt haha. Vi gick ut vid ett till ett ställe som heter Park Lane och vi åkte hem runt fyra. Idag vaknade vi upp, gick ner till frukosten som ingick i priset på hotellet (vi bor mitt i smeten, hotellet är galet fint). Emma gick och la sig ett tag medan jag och Madde tog en sväng på stan! Nu sover dem båda två, jag ska nog göra detsamma ett tag! Puss/spontan tjej haha


Kommentarer
Postat av: Christin

OMG tjejer, fan va kul. Njuuuuut nu :D <3

2012-07-21 @ 13:39:32
URL: http://russh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0