Lördag.

Igår vid halv två beslutade jag mig för att ta en powerwalk. Klockan två när jag var halvvägs öppnade bokstavligen himlen upp sig, det började spöregna, hagla, oska och blixtra... Eftersom det var varmt när jag gick hemifrån hade jag bara tights och linne så att skydda telefonen var inte det lättaste .. Lyckades hitta ett tak som var cirka en halvmeter långt där jag och en tant fick stå och trycka i typ en kvart innan jag tog sats och sprang hem den sista biten när regnet lugnat sig lite.. Kändes inte så jätte tryggt att gå under alla träd men det fanns inga alternativ.. Lite senare åt jag middag hos mamma och pappa och sen var jag förbi Linn och Chrille en sväng för att säga hejdå! Idag blir det några glas vin med Emelie och Sophie på min balkong men innan dess ska jag ge mig ut på en jogging/powerwalk runda, håller tummarna att det går bättre idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0