Då har även jag blivit med Iphone.

Eftersom mitt abonnemang nu var förlängningsbart så gick jag ner till Tele2 för att förlänga det med ett erbjudande dem hade nu. Volym mellan - 389 kr/mån. Då ingick telefonen, 1000 fria minuter, 1000 fria sms, 3 gb surf. Tyckte det lät för bra för att vara sant då det är ungefär hälften av det jag betalar idag, men en kille jämförde mitt dåvarande abonnemang med det här och det visade sig vara sant, så är jätte nöjd!
 
Har inte öppnat förpackningen än då jag inte hann göra simkortsbyte osv. i förrgår så ska pilla med allt det där på måndag för då är jag ledig!
 
Jag klickade precis hem de här sakerna:
 
Älskar den här färgen, 29:-


Billaddare, 39:-
Skärmskydd, 2 st fram & 2 st bak, 39:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0