Fullspeckat schema.

Jag har verkligen varit igång hela dagen, är helt slut.
Först jobbade jag mellan 10-16, fick gå lite tidigare, därefter direkt ner till Tele2 för att hämta simkortet. Sen upp till gymmet för att träna. Min kyl och frys ekade verkligen så jag fick med mig Sandra på att storhandla med mig efter, haha. Direkt när jag kom hem slängde jag in en lasange i mikron och började starta upp min telefon. Nu är alla inställningar klara, alla nummer inlagda osv. Jag har skaffat Instagram, MalinRamstedt heter jag där, har inte börjat använda det än men det kommer haha!
Tänker gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag öppnar imorgon. På kvällen blir det x-fit och step!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0