I lands problem.

Idag var tanken att jag och Ida E skulle ta en promenad, men vädret är ju inte alltför lockande... Sitter och tittar runt på internet efter ett par mintgröna shorts som jag vill ha till den där toppen jag beställde från lindex förut, beställde ett par från HM här om dagen men dem kommer inte förrän i början av juli, men om jag inte hittar några imorgon när jag och Emelie ska till Skärholmen så ville jag i alla fall ha ett par. Så om jag inte hittar ett par imorgon, vad ska jag ha då på midsommar? Testade några klänningar jag hade hemma, dem är dock för stora nu..
Haha..
Midsommar ska jag fira ute i Enhörna i år, hos Emelie! Kommer nog bli lite nostalgiskt eftersom jag växte upp där ute! (Det är samma Emelie som jag åker utomlands med)
Idag jobbar jag 15-21 och innan jag börjar ska jag göra matlåda, ta en dusch, kanske städa lite. Roligare än så blir det inte pga av det här vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0