Onsdag.

Igår var tanken att jag skulle gått på x-fit och step men min karaktär svek mig, jag gick och åt middag med Sophie på stan när hon slutade klockan fem sen åkte vi hem hit, tittade på film sen sov hon kvar!
Imorse var jag på step och core, därefter mötte jag upp Emelie för att betala resterande delen på resan så nu är det klart! Därefter jobbade jag 16.30-stängning.
 
Imorgon jobbar jag först mellan 9-15, sen ska jag hämta Vendela på dagis och ta med henne hem till mamma och pappa och äta middag, min storebror kommer också sen (hennes pappa)!
 
Den här plånboken beställde jag idag till min telefon, smart att kunna ha både kort och sedlar i!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0