Sveriges Nationaldag.

Igår när jag kom till skolan möttes jag av mina två gulliga handledare, dem hade köpt en present till mig och skrivit ett jätte fint kort där de tackade mig för min insats på skolan under praktiken och att dem saknade mig!
Barnen blev jätte glada över att se mig och ville inte att jag skulle gå, dem erbjöd mig deras veckopeng när jag sa att jag var tvungen att gå för att åka och jobba för att kunna betala räkningarna, haha dem är så rara!
Nu på morgonen gick jag och Linn på en timmes bodypump, det gick bra men det är inget roligt pass..
Om en timme ska jag vara hos Sophie, klockan två kommer hennes släkt för att fira att hon fyllt år! Lite senare ska jag träffa Ida E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0