Beach 2012

Nu har jag skickat in både min uppsats och min praktikrapport, känns skönt att vara av med dem båda!
Imorgon ska jag gå tillbaka till skolan igen för första gången sedan den 22 december, känns rätt märkligt!
Min kära vän Linn var med på Vasaloppsspinning på gymmet imorse, hon var klar vid tolv tiden och skulle ringa mig därefter och berätta hur det gått, men hon har fortfarande inte hört av sig så jag hoppas hon lever och ringer snart haha!
Nästa veckas träningsschema:
Måndag: Powerstrike 30 min, core 30 min
Tisdag: Step 60 min
Onsdag: Core 30 min, Bodypump 60 min
Torsdag: Step 45 min, core 30 min, powerstrike 30 min
Fredag: Step 45 min
Lördag: Aerobic 60 min, core 30 min
Söndag: Vilodag
Ny vecka, nya krafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0