Bra helg.

Efter att vi slutat skolan åkte jag och Linn först till Hedlandet och därefter ut till Moraberg för att inhandla en del nödvändighter.
I lördags vart det först middag här hemma med min storebror, några av hans vänner och Sophie. Därefter gick jag och Sophie över till Emma där Linn och Rebecka var för att sen ta en taxi upp till Stockholm, det var en av de roligaste kvällarna på länge!
Jobbade mellan 15-21 igår och herregud vad trött jag var, men det var det lätt värt!
Skippar träningen idag, är fortfarande jätte trött, men imorgon blir det X-fit en timme och Step en timme.
Nu ska jag slöa i soffan ett tag sen får jag se hur resten av den här dagen ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0