Förnyelse i garderoben.

Emma, Hanna, Sophie & Rebecka gick precis ner på stan för att ta ett glas på Park men eftersom jag börjar halv nio imorgon kände jag att jag hellre ville kunna köra till jobbet så jag stannade hemma!
Hela dagen har jag och Sophie tillbringat i Skärholmen, i Kungens Kurva och på Willys.
Jag fick med mig ett par nya träningsskor, fyra toppar och ett halsband hem, visar bilder imorgon, blev inga bra bilder nu när det är så mörkt, bilderna blir inte rättvisa!
Klockan sex imorgon kommer Björn, en vän till honom och Sophie hit för middag, därefter blir det som sagt utgång uppe i Stockholm! Tror det kan bli en riktigt lyckad dag faktiskt!
Nu ska jag äta det lilla godis jag köpt framför American Pie 2 och sen tänker jag gå och lägga mig och ladda batterierna för imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0